Administratief & Secretarieel bij Driessen HRM

Het vakgebied administratie/secretarieel raakt meerdere afdelingen binnen onze organisatie. Hierbij kun je denken aan functies als consulent HR-Services, medewerker salarisadministratie, secretaresse of receptiemedewerker. Wij zijn regelmatig op zoek naar collega’s die ons kunnen ondersteunen in dit vakgebied.

HR Services

De afdeling HR Services is verantwoordelijk voor de personeels- en salarisadministratie van onze flexibele medewerkers. Onze collega’s werken intensief samen in teamverband en zijn verantwoordelijk voor een klantenportefeuille, welke uit diverse klantorganisaties bestaat. Het team fungeert als vraagbaak voor opdrachtgevers en flexibele medewerkers. Voor onze dienstverlening is het essentieel om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen in de flexwet, overige relevante wet- en regelgeving en ontwikkelingen bij de klantorganisaties om zo een optimale advisering en verwerking van de personeels- en salarisadministratie te realiseren.

Facts & figures

  • Wij streven naar de beste dienstverlening en dat doen we met ontzettend veel plezier op een zo persoonlijk mogelijke wijze.
  • Wij verzorgen op jaarbasis de personeels- en salarisadministratie voor meer dan 15.000 flexibele medewerkers.
  • Bij de inzet van professionals, zoals zzp'ers, ontzorgen wij door het overnemen van administratieve zaken en eventuele risico’s en verantwoordelijkheden.

Outsourcing

Veel organisaties in de publieke sector kiezen ervoor om de financiële-, personeels- en/of salarisadministratie uit te besteden. De afdeling Outsourcing verzorgt de administratie voor klanten in de publieke sector met innoverende technieken en werkmethodes. We werken in klant- en branche gerichte teams, zodat klanten kunnen terugvallen op de hoge specialisatiegraad van onze medewerkers. Voor onze dienstverlening is het belangrijk dat onze collega’s op de hoogte zijn van ontwikkelingen in wet- en regelgeving, cao’s en administratie. Wij werken met de programmatuur van AFAS, waarbij Driessen zelf verantwoordelijk is voor de levering, implementatie en operationele administratieve dienstverlening.

Facts & figures

  • We werken ontzettend hard, maar houden zeker van een borrel en feestje op zijn tijd.
  • Wij verzorgen de personeels- en salarisadministratie voor meer dan 30.000 medewerkers in de publieke sector.
  • De collega’s van Outsourcing zijn echte fijnproevers. De kroketten van onze kok zijn mateloos populair.

Secretarieel

De receptie, het secretariaat en het directiesecretariaat van Driessen zijn hét visitekaartje van het bedrijf. Klantvriendelijk, dienstverlenend en servicegericht typeren deze afdelingen. Zij beantwoorden de telefoon, verwerken post, e-mail, maken afspraken en ondersteunen diverse afdelingen, managers en directie. Gastvrijheid staat centraal, het ontvangen van bezoek, een kop koffie en een praatje horen daarbij. De medewerkers van Driessen binnen dit vakgebied zijn georganiseerde duizendpoten, communicatief zeer sterk, maar vooral teamspelers.

Facts & figures

  • Dagelijks ontvangen wij op het hoofdnummer gemiddeld 325 telefoontjes.
  • Wij versturen iedere dag gemiddeld tussen de 400 en 600 poststukken.
  • Per dag ontvangen wij gemiddeld 10 bezoekers aan de receptie.

Deel deze pagina

Benieuwd naar vacatures
voor Administratief & Secretarieel? Bekijk 8 vacatures

Deel deze pagina

Een impressie van Werken bij Driessen

Aan de slag in het vakgebied
administratie/ secretarieel?

Bekijk de vacatures